ckv ROG

Rondom d'Olle Grieze

G-Korfbal: Sport en Plezier voor Iedereen!

Bij onze vereniging staat inclusiviteit centraal, en dat geldt zeker ook voor onze G-korfbalafdeling. G-korfbal is speciaal bedoeld voor volwassenen (vanaf 16 jaar) met een verstandelijke beperking die met veel plezier en enthousiasme willen korfballen. Het is een fantastische manier om in teamverband te sporten, sociale contacten op te doen en actief bezig te zijn.

Onze G-korfbaltrainingen vinden plaats op zaterdagochtend van 10.00 tot 11.00 uur, tijdens de thuisspeeldagen van de vereniging. Onder begeleiding van een vaste pool van ervaren en enthousiaste trainers krijgen de spelers afwisselende en uitdagende trainingen. Deze trainers zorgen ervoor dat elke speler op zijn of haar eigen niveau kan meedoen en zich kan ontwikkelen.

Maandelijks neemt ons G-korfbalteam deel aan regionale toernooien. Deze toernooien zijn een hoogtepunt voor de spelers, waarbij sportieve prestaties en plezier hand in hand gaan. Het is ook een mooie gelegenheid om andere G-korfballers uit de regio te ontmoeten en tegen elkaar te spelen in een sportieve en respectvolle sfeer.

Maar G-korfbal bij ons is meer dan alleen sport! Onze G-spelers worden ook uitgenodigd bij allerlei activiteiten binnen de vereniging, zoals feestjes, toernooien en andere gezellige bijeenkomsten. Hierdoor voelen ze zich echt onderdeel van de club en wordt de band met andere leden versterkt.

Nieuwe spelers zijn altijd van harte welkom! Of je nu al ervaring hebt met korfbal of het voor de eerste keer wilt proberen, kom gerust eens langs op een training. Samen zorgen we voor sportieve prestaties, maar vooral voor heel veel plezier!

Kom jij ook meedoen met G-korfbal? We zien je graag op zaterdagochtend!

Waar? Wanneer? En hoe!?