ckv ROG

Rondom d'Olle Grieze

Je bent nu op de homepage van de korfbalvereniging ROG. ROG staat voor; Rondom d’Olle Grieze (voor de niet Groningers onder ons; De Martinitoren!).

luchtfoto

Het valt niet mee om in een paar zinnen een beeld van onze vereniging te schetsen, maar kort samengevat:

• ROG is meer dan korfbal alleen
  • Leden ontmoeten elkaar om samen te korfballen, maar ook om andere activiteiten te kunnen ondernemen
  • ROG kent een ‘open’ organisatie die haar leden nadrukkelijk betrekt bij het gehele verenigingsleven

Voor een belangrijk deel is de club prestatiegericht, maar naast de teams die voor het resultaat gaan, kennen we een recreatief deel. Het eerste en tweede team spelen momenteel zowel in de zaal als op het veld respectievelijk 1e klasse  en reserve overgansklasse.

Het klimaat van onze club is absoluut sociaal te noemen, er is plek voor iedereen en is er geen sprake van moeilijk binnen komen. We kennen diverse jeugdteams, studenten, mensen die aan het werk zijn en ook nog mensen die niet meer (hoeven) werken. Als vereniging streven we naar grote betrokkenheid onder onze leden, er is natuurlijk dan ook genoeg te doen binnen onze club; het fluiten van (jeugd)wedstrijden, het schoonhouden van ons mooie clubgebouw, kantinediensten draaien, het meedenken in de verschillende commissies enz... Maar ook ouders van jeugdleden zijn natuurlijk van harte welkom om ons te helpen bij het levendig houden van onze vereniging!

Wil jij ook eens komen kijken of ROG dé club voor jou is? Ga dan naar Lid worden? in het menu of neem voor meer informatie contact op met ondergetekende.

Namens het bestuur van ROG,
Jurjen Niezink (secretaris)